100percentpure.fi verkkokaupasta vastaa Beautyflow Oy (jäljempänä ”verkkokauppa”).

 

 Saatavuus ja toimitusaika

Verkkokaupassa ostokoriin siirrettävissä oleva tuote on varastossa.  Toimitusaika on tavallisesti noin 1-3 arkipäivää. (Huom! yleiset juhlapäivät; joulu ja pääsiäinen voivat vaikuttaa toimitusaikaan.) Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tämä voi johtua virheestä varastosaldossamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 7 arkipäivää tilauksen maksuhetkestä ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.

 

Tuotteen toimittaminen

Tilaukset toimittaa Posti Group Oyj. Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.

Tilaus pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla. Tilauksen mukana toimitetaan lähete tilauksesta. Toimitustapa valitaan ostoskorisivulla.

1.Postin pakettiautomaatti: Tilaus toimitetaan tilaajan kotiosoitetta lähimpänä olevaan Postin pakettiautomaattiin, josta se on noudettavissa, kun saapumisilmoitus on toimitettu vastaanottajalle. Huomioithan, että saapumisilmoitus lähetetään ainoastaan tekstiviestitse, joten varmista puhelinnumerosi oikeellisuus. Toimituksen maksimipaino 35 kg ja enimmäismitat 60x60x35 cm. HUOM! Automaattitoimitukset tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa! Tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle.

Mikäli pakettiautomaatin kaikki lokerot ovat toimitushetkellä täynnä, toimitetaan paketti automaattia lähimpänä olevaan postin toimipisteeseen. Lähetykset voidaan palauttaa postin eri noutopisteisiin kuten muutkin paketit. Asiakaspalautus automaattiin onnistuu toistaiseksi vain automaatista noudetuille lähetyksille. Palautus onnistuu alkuperäisellä lokerokoodilla. Tällöin asiakas voi palauttaa lähetyksen automaattiin myös ilman pakettikorttia – automaatti tulostaa pakettiin kortin kuriirin noutaessa lähetyksen automaatista.

2. Postipaketti: Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan. Postipakettitoimituksista lähetetään tilaajalle seurantatunnus. Vastaanottajalle lähetetään saapuneesta paketista ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestitse tai postitse. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat. Postin palvelunumero yksityisille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

 

Toimituskulut

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen.

Toimituskulut ovat toimitustavan mukaan normaalisti:

  • SmartPOST -lähetys (tilaussumma 0-70 €): 7,90€/paketti
  • Postipaketti (tilaussumma 0-70 €): 7,90 €/paketti
  • SmartPOST- lähetys tai postipaketti: (tilaussumma yli 70 €): 0 €/paketti

 

Tilaaminen

Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Jos tuote loppuu ennen kuin asiakas on maksanut tilauksen, poistuu tuote asiakkaan ostoskorista. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei saa jälleenmyydä.

Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi enää muuttaa.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

 

Maksaminen

Verkkokaupassa tilaus maksetaan ennen tuotteiden toimittamista. Tilaus tulee maksaa käyttäen suomalaisia verkkopankkeja tai yleisimpiä maksukortteja. Alle 18-vuotiailta on kielletty tilauksen maksaminen luottokortilla. Maksukorteista maksuvälineenä käyvät Suomessa myönnetyt Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. Verkkokaupassa on käytössä seuraavien pankkien verkkopankkimaksu: S-Pankki, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Handelsbanken, Ålandsbanken, Aktia sekä Säästö- ja Paikallisuusosuuspankit.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti SSL-salatulla maksulomakkeella, josta tiedot lähetetään edelleen salattuna Luottokunnalle. Mitään korttitietoja ei tallenneta kaupan omaan järjestelmään. Pankkitunnuksilla maksaessa asiakas ohjataan suomalaisten verkkopankkien maksupalveluihin, joissa maksutapahtumat rekisteröidään turvallisesti kunkin pankin omassa maksujärjestelmässä.

Palauttaminen

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja kosmetiikkatuotepakkauksia (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Verkkokaupan asiakkailla on 14 vrk peruuttamisoikeus avaamattomille, kokeilemattomille tuotteille. 14 vrk peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Noudata huolellisesti palautusohjeita palauttaessasi tuotteita, niin sinulle ei tule palauttamisesta kustannuksia.

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa ohjeita noudattaen avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen sinulle, ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Palauta myös viallinen tai virheellinen tuote palautusohjeiden mukaisesti.

Palautusohjeet löydät täältä.

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää? Autamme mielellämme!

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@beautyflow.fi
Pyrimme vastaamaan yhteydenottoosi kahden arkipäivän aikana. Vastaus lähetetään antamaasi
sähköpostiosoitteeseen.

Tilaus- ja toimitusehdot tarkastettu 12.2.2017